{ نرم افزار جامع مدیریت و برگزاری آزمون آزموده

  • سیستم های رایانه ای فراگیر

    General Computer Systems


  • سیستم های رایانه ای فراگیر

    General Computer Systems




نرم افزار جامع مدیریت و برگزاری آزمون های استخدامی

قویترین و کاملترین نرم افزار مدیریت آزمون های ورودی و استخدامی
این نرم افزار بیش از 5 سال تجربه برگزاری آزمون استخدامی را پشت سر نهاد و اینک به عنوان یک سامانه منحصر به فرد در سطح کشور شناخته می شود. دقت محاسبات و رعایت تمام استانداردهای سنجش و ارزیابی باعث شده که این نرم افزار به صورت یک مرجع معتبر در آزمونهای استخدامی کلان کشوری مطرح شده و انتخاب اول برگزار کننده های آزمون استخدامی استان ها باشد.




برای اطلاع از قیمت این نرم افزار با شرکت تماس حاصل فرمایید.



امکانات بخش ثبت نام آنلاین

  • ایجاد وب سایت اختصاصی با قابلیت سفارشی سازی.
  • امکان تعریف و برگزاری چندین ثبت نام با ویژگی های مختلف در یک زمان.
  • مکان تعیین بازه زمانی ثبت نام و ویرایش اطلاعات.
  • امکان تعریف فیلدهای ثبت نام نظیر فیلد متنی، فیلد انتخابی، فیلد چک مارک، فیلد رادیویی، فیلد عکس، فیلد فایل، فیلد HTML، فیلد CAPTCHA، خط، دکمه و سایر امکانات طراحی فرم.
  • امکان تعریف انواع معتبر سازی روی فیلدها نظیر اجباری، متن و حروف فارسی، متن و حروف انگلیسی، عددی، اعشاری، کد ملی، تلفن، ایمیل، تلفن همراه، کد پستی، یکتا و ... .
  • امکان تغییر فونت، سایز، رنگ، فرم و سایر ویژگی های هر فیلد به صورت مجزا و گروهی.
  • امکان تعریف منابع داده برای فیلدها و اتصال آنها به یکدیگر، مانند تعریف استان و شهر محل تولد به صورت انتخابی و اتصال آنها به یکدیگر.
  • امکان تعریف روابط منطقی بین فیلدها، مانند تغییر خصوصیات یک فیلد با تغییر مقادیر سایر فیلدها.
  • امکان تعریف هزینه برای ثبت نام به دو شکل ثابت و متغیر. در شکل متغیر هزینه ثبت نام بر اساس مقادیر ورودی داوطلب تعیین می شود.
  • امکان اتصال به بانکهای مختلف در شبکه بانکی یا سیستم زرین پال.

امکانات بخش اعلام نتایج آنلاین

  • امکان نمایش گزارش هایی نظیر کارت ورود به جلسه، کارنامه فردی، لیست کلی نتایج، گزارش های تحلیلی آزمون و ... .


اتوماسیون کلیه مراحل آزمون از ثبت نام مقدماتی تا اعلام نتایج نهایی و رسیدگی به اعتراضات توسط این سامانه انجام می شود. از جمله می توان موارد زیر را برشمرد:
  • تعریف مدیریت آنلاین مراکز ثبت نام ویژه آزمون های کشوری
  • تعریف حوزه های آزمون و حوزه بندی اتوماتیک
  • مستندات آزمون شامل: کارت ورود به جلسه، کدینگ پاسخبرگ، لیست حضور و غیاب ، چک لیست حوزه و...
  • اعلام نتایج با ارائه گزارشات فردی و گروهی و اعلام نتایج از طریق اینترنتی

گزارش ساز

گزارش ساز کاملا فارسی در محیط ویرایشی اختصاصی با امکانات منحصر به فرد از جمله
  • امکان تعریف پارامتر و تهیه گزارشات پارامتری
  • امکان فرمول نویسی در محیط ویرایشی اختصاصی
  • امکان تعریف انواع شرط و تهیه گزارشات با شرط های ترکیبی
  • امکان استفاده از انواع روشهای مرتب سازی به ازای هر فیلد اطلاعاتی
  • تعیین انواع رتبه در گروه، جنس ، منطقه، شهر، استان و کشور
  • امکان تنظیم تمامی آیتم ها در هنگام طراحی گزارش
  • استفاده از تمامی ابزارهای رسم شکل، مرتب سازی یک محیط ویرایشی
  • محیط طراحی ساده و کاربر پسند

امکانات ویژه سنجش و ارزیابی

رعایت تمامی استانداردهای سنجش و ارزیابی متداول در مراکز دانشگاهی کشور از جمله:
  • تحلیل سوال و گزینه ها با کمک رسم منحنی سوال و منحنی گزینه
  • تعیین نمره تراز، ضریب تمیز، ضریب سختی، ضریب همبستگی کودر- ریچاردسون و ...
  • تحلیل موضوعی و تعیین نقاط ضعف و قوت بر اساس موضوع
  • امکان تنظیم حد تسلط به ازای هر آزمون
  • امکان تنظیم نمره پایه و ضرایب در هنگام محاسبه نمره تراز
  • سیستم نمره دهی 9 بخشی با امکان تنظیم توسط مدیر سیستم


قابلیت های طراحی

طراحی سربرگ پاسخ نامه و امکان انتخاب انواع کدینگ افقی و عمودی و کدینگ به صورت بارکد
طراحی برچسب شماره صندلی
طراحی کارت ورود به جلسه


مدیریت حوزه های آزمون

تعریف حوزه های آزمون با تعیین جنسیت و ظرفیت حوزه
حوزه بندی داطلبان با توجه به ظرفیت جنسیت حوزه
کنترل ظرفیت و جنسیت حوزه در هنگام حوزه بندی
تعیین شماره صندلی داوطلبان به صورت اتوماتیک


قابلیت های قرائت فرم

  • امکان تشخیص انواع گزینه و چک مارک
  • امکان تشخیص انواع بارکد شامل Codabar, Code11, Code 32, Co, Ean8, Ean13, 12of5, Patch, Pdf417, Plus2, Plus5, Qr, Rss14, Rsslimited, Telepen, Upca, Upce. de 39, Code 93, Code128, Datamatrix
  • امکان تشخیص بارکد افقی و عمودی، راست به چپ یا چپ به راست

مدیریت حالات خاص

  • امکان تنظیم حداقل درصد تیرگی و پر شدن مداد
  • امکان تعریف درصدهای تیرگی متفاوت و پر شدن در نواحی مختلف فرم (به عنوان مثال قسمت کدینگ فرم)
  • امکان تشخیص گزینه‌هایی که کم‌رنگ پر شده‌اند
  • امکان تشخیص گزینه‌هایی که کثیف پاک شده‌اند
  • امکان تشخیص گزینه‌هایی که با خودکار یا ماژیک پر شده‌اند
  • امکان تشخیص فرم‌های که تا خورده‌اند، پاره شده‌اند یا کج اسکن شده‌اند
  • مدیریت فرم هایی که بارکد نامعتبر یا تکراری دارند

بایگانی و آرشیو الکترونیکی فرم پاسخنامه

  • امکان بازبینی تصاویر فرم‌های با کدینگ مخدوش یا تکراری و تصحیح آنها
  • مدیریت بایگانی الکترونیک تصاویر امکان ذخیره سازی اتوماتیک تصویر با عنوان کدینگ مربوطه
  • امکان طبقه‌بندی و بایگانی اطلاعات فرم‌های قرائت شده در جداول متفاوت
  • امکان تعیین فرمت ذخیره‌سازی اطلاعات به صورت فایل اکسل، اکسس یا متنی
  • امکان ذخیره‌سازی تمام یا قسمتی از تصویر فرم به صورت تصویر واقعی یا تصویر پردازش‌ شده
  • امکان تعیین نام فایل تصویر به صورت پویا و با استفاده از ماکروها
  • امکان تعیین فرمت ذخیره سازی تصاویر (bmp, jpg, gif, …)
  • امکان تعیین وضوح تصویر ذخیره شده (مناسب برای قراردادن تصاویر بر روی اینترنت)

سرعت پردازش اطلاعات

الگوریتم های بهینه شده ی هوش مصنوعی و پردازش تصویر به کار رفته در این نرم افزار سرعت پردازش بسیار بالایی را در رایانه های معمولی تضمین می کند.

سرعت پردازش هر صفحه A4 حاوی گزینه، بارکد و فیلد های نوشتاری دست نویس کمتر از 200 میلی ثانیه می باشد. نرم افزار قابلیت قرائت، پردازش و بایگانی الکترونیکی بیش از 300 برگ کاغذ A4 در دقیقه را دارد.

دقت نرم افزار

دقت نرم افزار چشم سوم در قرائت گزینه، 100 درصد است.

دقت نرم افزار چشم سوم در قرائت بارکد، 100 درصد است.

تماس با ما

راه های ارتباطی ما و شما:

دفتر مرکزی:

شیراز - بلوار بعثت - فلکه سنگی - ابتدای خیابان سرباز - پلاک ۱۸   کد پستی: ۴۶۴۹۵-۷۱۷۴۷

ایمیل:

info@gcs.ir

facebook: facebook/gcs

تلفن های تماس:

۰۷۱ - ۳۶۴۸۰۶۶۲
۰۷۱ - ۳۶۴۸۰۶۶۳
۰۷۱ - ۳۶۴۸۰۷۰۴
۰۷۱ - ۳۶۴۸۰۷۰۵
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح تا ۱۷، پنجشنبه ۸ صبح تا ۱۴